ورق استحکام بالا آلفرم

ورق استحکام بالا شکل پذیری و جوش پذیری خوبی دارد و از فولاد کربنی مقاوم تر است. این ورق در مواردی که هزینه ی کم و استحکام بالا نیاز باشد مورد استفاده قرار میگیرد. این ورق ها باید با ضخامت دقیق تولید شوند. از ورق های استحکام بالا در بالابر ها و جروثقیل ها استفاده میکنند.
ورق استحکام بالا آلفرم

ورق استحکام بالا آلفرم

ورق فولادی ضد سایش آلفرم (ALFORM)

ورق های فولادی استحکام بالای آلفورم (Alform) محصول شرکت وستالپین اتریش است. ورق های آلفورم در گریدها و ضخامت های گوناگونی تولید می­ شوند. روش مورد استفاده در تولید ورق استحکام بالا فرآیند ترمومکانیکال می باشد. در این فرآیند از اثر توامان حرارت و تغییر شکل پلاستیک به منظور استحکام دهی و ایجاد و حفظ خواص مکانیکی برجسته استفاده می­ شود. علاوه بر این، فولاد آلفورم از قابلیت جوش پذیری عالی، چقرمگی بالا و شکل پذیری بسیار خوبی در مقایسه با فولادهای کوئنچ تمپر برخوردار است. همچنین، سطح عاری از عیب آلفورم، این فولاد را (بر خلاف فولادهای استحکام بالای تولید شده توسط روش کوئنچ تمپر) بی نیاز از ترمیم سطحی و رنگ آمیزی پس از تولید می­ کند. استحکام گریدهای مختلف آلفورم از ۱۸۰ تا MPa1100می­ باشد.

یکی از پرکاربردترین گریدهای فولاد آلفورم، گرید ۷۰۰ (Alform 700) با استحکام تسلیم MPa700 حداقل دو برابر St52 و سه برابر St37می­ باشد. به علت استحکام بالا، استفاده از آلفورم موجب کاهش وزن و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده می­ گردد. این ورق استحکام بالا کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف نظیر فولادسازی، ، سیمان، معدنی، کشتی سازی، ریلی، جرثقیل سازی، پل سازی، ماشین سازی و…  که سبکی و نسبت استحکام به وزن اهمیت بالایی دارد، کاربرد دارد. اطلاعات تکمیلی درباره خواص فولاد آلفورم در کاتالوگ های مربوطه ارائه شده است.

جهت اطلاع از آخرین موجودی و قیمت ورق استحکام بالا آلفرم با کارشناسان فولاد اصفهان تماس بگیرید.

ایمیل

info@fooladesfahan.com

با ما در تماس باشید

031-32502621

031-32503803

09131005042

انبار شاهپور جدید

استان اصفهان، اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان شهید زرین، روبروی سنگ شهریار، سوله سفید رنگ

دفتر مرکزی

اصفهان، خیابان پروین، روبروی پارک کوهسار، مجتمع برنا5، طبقه اول، واحد 2